13.11.2025

Puhelinrobotti auttaa asiakkaita ottamaan e-laskun käyttöön

13.11.2025 - Tiedotteet

Puhelinrobotti auttaa asiakkaita ottamaan e-laskun käyttöön

Käytätkö paperilaskua? Puhelinrobottimme soittaa sinulle pian

Paperilaskua käyttävät asiakkaamme saavat pian automatisoidun puhelun, jonka aikana pystyy helposti vaihtamaan paperilaskun e-laskuksi. Puhelut aloitetaan viikolla 47. Puhelun tarkoituksena on helpottaa asiakkaiden siirtymistä e-laskuun.

Jos et pääse vastaamaan puheluun, robotti soittaa uudelleen myöhemmin. Puhelu on turvallinen, ja siihen voi vastata huoletta. Puhelu tulee seuraavasta puhelinnumerosta +358 75 325 2433.

Puhelun avulla vaihto e-laskuun sujuu helposti. Puhelinrobotti kysyy, mitä pankkia käytät, jotta voimme lähettää e-laskupyynnön oikeaan pankkiin. Robotti ei koskaan kysy tilinumeroasi tai kirjautumistietojasi.

Puhelun aikana voit hyväksyä siirtymisen e-laskuun käyttämällä puhelimen näppäimiä. Kun olet hyväksynyt pyynnön, saat muutaman päivän kuluessa e-laskupyynnön suoraan verkkopankkiisi. Sinun tulee vahvistaa pyyntö verkkopankissasi 30 päivän kuluessa, minkä jälkeen laskusi toimitetaan jatkossa suoraan verkkopankkiisi.

Voit myös aktivoida e-laskun suoraan omassa verkkopankissasi.

Sujuvampi arki e-laskun avulla

E-lasku on nopea ja turvallinen tapa vastaanottaa ja maksaa laskuja. Se vähentää paperijätettä ja nopeuttaa laskujen käsittelyä. E-laskulla vältät kadonneet laskut, hoidat maksut kätevästi ja teet samalla ympäristöviisaamman valinnan.

Kiitos, että valitset e-laskun – helpon, turvallisen ja vaivattoman tavan hoitaa maksusi.

Jaa

Lue myös